Често задавани въпроси

Профил 

Как да се регистрирам?

Регистрацията на акаунт се извършва бързо и лесно по 3 възможни начина: логване през Facebook, Google+ или e-mail. Можеш да се регистрираш още сега тук.

Как мога да сменя имейла си?

Кликни бутона Настройки от твоето "Персонално меню", след което на мястото на стария си имейл можеш да въведеш новия.

Как мога да променя паролата си?

Кликни бутона Настройки от твоето "Персонално меню", В полето "Смяна на парола" въведи своята стара парола и новата, с която си решил да я замениш.

Забравих си паролата. Как да си създам нова?

Натисни "Забравена парола", която можеш да откриеш в меню "Вход" тук. Въведи своя имейл, за да получиш линк, с който да активираш новата си парола. Кликни върху линка и въведи в празното поле желаната от теб парола.

Не мога да вляза в акаунта си, дава ми грешен потребител или парола. Какво да правя?

Най-често срещаните грешки са свързани с неправилното изписване на парола или имейл. Провери внимателно за главни букви, избор на език на клавиатурата или друга техническа грешка. В случай че все още не успяваш да влезеш в профила си, можеш да се свържеш с нас тук.

Не искам да получавам вече въпроси от страна на други потребители. Какво да правя?

Можеш да се откажеш от тази опция по всяко време, като кликнеш на бутона Настройки от твоето "Персонално меню". На зададения въпрос относно получаване на въпроси от потребители сложи отметка на "Не".

Мога ли да създам мои списъци с продукти? 

Да, чрез добавяне на съответните продукти в Любими. Всички те ще се съхраняват в твоето "Персонално меню", като можеш да отстраниш произволен продукт от списъка с бутона "Премахни".

Какво представлява деактивацията на профил?

При деактивация всички твои данни не са активни и остават скрити за другите посетители на сайта. Важно е да знаеш, че когато си деактивирал акаунта си и не влезеш в него в рамките на 6 месеца, профилът ти се изтрива от нашата база данни. 

Как мога да изтрия профила си?

Единственият начин да изтриеш профила си е чрез деактивация, което можеш да извършиш през своето "Персонално меню". Имаш на разположение 6 месеца, в които да размислиш, след което профилът и мненията ти автоматично се премахват от нашата база данни.

 

Потребителски мнения

Как да публикувам мнение?

Само регистрираните потребители могат да публикуват мнения, затова първо кликни на бутона Регистрирай се. След като попълниш необходимата информация, потърси желания от теб продукт чрез търсачката на сайта. Кликни върху него и след това избери бутона "Добави мнение". Попълни празните полета във формата и избери "Публикувай".

Как да удостоверя, че съм собственик на продукт?

След откриване на желания продукт и клик върху "Добави мнение", в полето "Доказателството за притежание на продукта" разполагаш с 2 опции да удостовериш собствеността си:

  • чрез e-mail за потвърдена покупка от търговеца;
  • чрез прикачен файл (снимка или сканирано копие на касова бележка, гаранционна карта, разписка или фактура от продавача, документ за притежание и др.)

Мога ли да редактирам свое мнение?

Да, за целта трябва да отидеш в своето "Персонално меню" и да избереш Моите мнения. След като стигнеш до желаното от теб мнение, кликни върху бутона "Редактирай".

Кога ще се публикува мнението ми?

Мнението ти ще бъде публикувано след одобрението на администратор. Можеш да следиш статуса на публикуваните си мнения тук.

Мнението ми не е публикувано. Защо?

Вероятно мнението ти нарушава публикуваните Общи условия за ползване на сайта.

Къде мога да видя всички свои мнения?

Персоналното меню на всеки потребител съхранява история на публикуваните мнения, която можеш да откриеш, като кликнеш върху Моите мнения.

Когато напиша мнение, то публикува ли се автоматично в социалните ми профили?

Не. При публикуването на мнение разполагаш с опцията да го споделиш в социалните профили и това може да се случи само ако избереш лично отметката.

Има ли цензура на публикуваните потребителски мнения?

Review.bg публикува всички мнения, които отговарят на Общите условия, без последваща редакция. Целта ни е да предадем автентичния глас на всеки потребител.

 

Защита на лични данни

Кой има достъп до личните ми данни?

Review.bg гарантира, че няма да продава, споделя или отдава под наем твоите лични данни на външни лица освен при регламентираните начини и обстоятелства. Повече информация можеш да откриеш в нашата Политика за защита на личните данни.

Как са защитени личните ми данни?

Когато подаваш персонална информация през уебсайта или мобилните приложения, тя е защитена както онлайн, така и офлайн. 

Всички сървъри на Review.bg се намират в защитен и електрически обезпечен колокационен център. Външният достъп до базата данни на Review.bg е забранен, а вътрешният е ограничен и строго контролиран.

Кой може да се свързва с мен?

В случай че избереш отметката за получаване на известия при въпроси от други потребители, те ще ти бъдат изпратени по имейл. Не си задължен да отговориш на запитванията и можеш да се откажеш от тази опция по всяко време от меню Настройки

Екипът на Review.bg ще ти изпраща рекламни материали и бюлетин само при твоето изрично лично съгласие. Можеш да се откажеш от тази опция по всяко време от меню "Настройки".

 

Връзка с други потребители

Как мога да задам въпрос към собственик на продукт?

Всеки удостоверен притежател на продукт избира дали иска да получава въпроси от регистрираните потребители. В случай че е предоставил своето съгласие на Review.bg и ти си регистриран потребител, можеш да отидеш на желания от теб продукт и да натиснеш бутона "Задай въпрос". По този начин въпросът ти ще бъде изпратен до всички собственици на съответния продукт.

Преди да зададеш въпрос е добре да се запознаеш с Общите условия за ползване.

Задаването на въпрос изисква ли регистрация?

Да.

Как се получават отговори на въпросите?

Ние препращаме твоя въпрос към всички регистрирани потребители, които са собственици на съответния продукт. При получаване на отговор, ще се погрижим да получиш известие на имейла си. Чрез него можеш да кликнеш на съответния линк и да влезеш в сайта, за да прочетеш какво са ти писали другите потребители. 

Мога ли да отговоря на получен отговор от собственик?

Не, политиката на сайта не позволява превръщането му в дискусионен панел. Ако искаш да зададеш нов, различен въпрос, можеш да го направиш отново към всички собственици на продукта. 

В случай че някой от получените отговори те удовлетворява, можеш да кликнеш кликнеш бутона "Да" в отговор на въпроса "Беше ли полезно?". По този начин ще помогнеш и на останалите потребители да се ориентират кои отговори предоставят полезна информация.

Мога ли да се свържа с отделен собственик на продукт?

Не, Review.bg не предоставя личните данни на потребителите (телефон за контакт, имейл) на други потребители. Единствено можеш да зададеш въпрос към всички притежатели на съответния продукт.

 

Продуктова информация

Какво представлява продуктовият рейтинг?

Рейтингът на даден продукт се сформира на база лична оценка от 1 - 10 (1 - слаба оценка; 10 - отлична оценка). Рейтинговата система служи за обективна оценка на продуктите, за да се откроят най-добрите и с това да улесним потребителския избор.

Как се сравняват продукти?

Можеш да сравняваш желаните от теб продукти чрез бутона "Сравни", който се намира в основното меню на всеки продукт. Важно е да знаеш, че сравнения могат да се правят само между продукти от една и съща категория.

Продавате ли продукти?

Не, само предоставяме информация за продажбата на съответните продукти в онези търговски обекти, които са включени в сайта.

Актуални ли са публикуваните цени на продукти?

Стремим се да поддържаме актуална база данни, като публикуваните цени са съгласно предоставената информация от страна на търговците.

Искам да докладвам за грешно публикувана информация за продукт. Как да го направя?

Ако забележиш някаква нередност или грешно публикувана информация за продукт, можеш да ни съобщиш чрез кликване върху бутона "Докладвай за грешка", след което да напишеш забележката си. В случай че информацията ти е вярна, наш администратор ще се свърже специално с теб, за да ти благодари.

Търговец съм и искам да интегрирам публикуваните тук ревюта и мнения в сайта на нашата компания. / Търговец съм и искам да включа моята ценова листа. Как мога да го направя?

Препоръчваме ти да разгледаш Бизнес услугите (тук трябва да се сложи линк към Бизнес услугите), които предлагаме.

 

За Review.bg

Как мога да търся в сайта?

Потърси информация във всички страници на сайта чрез поместената за целта търсачка. Тя може да се използва по следните 2 начина:

  • чрез въвеждане на ключови думи (например: име на продукт, описание, спецификация и др.);
  • чрез сканиране на баркод (за мобилни устройства), за да откриеш повече информация за съответния продукт в нашата база данни.

На какви устройства работи сайтът?

Сайтът е достъпен на компютри, таблети, смартфони и други подходящи електронни устройства.

Кой пише експертните ревюта?

Подбрани експерти от съответната област, към която се отнася продуктът.

Експерт съм и искам да публикувам ревю. Как да го направя?

Можеш да се свържеш с нас от тук.

Как определяте кой е експерт?

По наша преценка, на база доказан професионализъм и опит в съответната сфера на дейност.

Тествате ли някои от продуктите?

Да, някои от продуктите. За тях ще публикуваме и наши собствени ревюта.

 

Оферти и промоции

Как се получават бонус точки и рангове?

На най-активните си потребители предоставяме възможност да печелят награди или ваучери за отстъпки. Можеш да получиш бонус точки по следните начини:

  • Пиши повече мнения;
  • Покани своите приятели да се регистрират;
  • Бъди активен в игри и промоции.

Спечелих награда. Как мога да я получа?

Честито! Наградата ще ти бъде изпратена по куриер до избран от теб адрес. Ако имаш някакви последващи въпроси относно доставката, можеш да се свържеш с нас тук

Що се отнася до ваучерите за отстъпки - те се получават на предоставения от теб e-mail адрес. Можеш да ги използваш, като покажеш кода на ваучера в съответния магазин, за да бъде отбелязан като използван.